Let’s travel together.

Villáminterjú a nyitásról – aki válaszol: Boldizsár Zoltán, a Service 4 You Hospitality Management Kft. ügyvezető igazgatója

Az Utazó magazin a nyitásról kérdezte meg az érintetteket: miként készülnek és mire számítanak annak kapcsán, hogy végre ismét fogadhatnak vendégeket? Aki most válaszol: Boldizsár Zoltán, a Service 4 You Hospitality Management Kft. ügyvezető igazgatója.

– Hogyan ütemezték a nyitást?

– Szállodáink közül a tiszafüredi Balneum Hotel, a siófoki Hotel Yacht Wellness & Business, a ceglédi Aquarell Hotel már nyitva vannak a védettségi igazolvánnyal rendelkezők előtt, az eddigiekben is a kormányrendeletnek megfelelően fogadtak üzleti, oktatási célú utazókat. A Service 4 You-hoz frissen csatlakozott hévízi Bonvital Hotel a felújítási munkálatok befejezése után, május 14-től várja vendégeit. A zalakarosi Forrás Hotel nyitását június elejére tervezzük. A szezonális balatoni házainkat májusban nyitjuk, Zamárdiban a My Lake Hotelben már május elejétől, míg Siófokon a Hotel Mólóban és Zalakaroson a Hotel Forrásban Pünkösdtől várjuk a vendégeket. A budapesti MP Hostel nyitásával sajnos még várnunk kell.

– Milyen újdonságok várják a vendégeket a szállodanyitáshoz kapcsolódóan?

Minden szállodánkban igyekeztünk azokat az idáig elmaradt felújításokat és korszerűsítéseket megcsinálni, amelyekre eddig nem volt alkalom. Ezek a munkálatok jellemzően a vendégelégedettség növelésére irányuló felújítások voltak (festések, szőnyegezések, kertészeti munkálatok, teraszok kialakítása, korszerűsítése, ágymatracok cseréje), de kiterjedtek olyan korszerűsítésekre is, melyeket a vendégek közvetlenül nem látnak, de a szolgáltatási színvonal fejlődésében feltétlenül tapasztalnak majd: ilyen például a Wifi-hálózat fejlesztése, a konyhai és általános gépészeti felújítás, a kamerarendszerek bővítése, korszerűsítése.

– Miként alakulnak az árak a tavalyi hasonló időszakhoz képest? Lesznek-e akciók?

– Szállodáink árpolitikájában a dinamikus árazás eszközével élünk, így előre nehéz megmondani, hogy átlagosan lesz-e emelkedés az árainkban. A vendéglátásban azt látjuk, hogy az alapanyagok jelentős drágulása miatt körülbelül 10 százalékos áremelést kellett realizálnunk. Azt javasoljuk minden kedves utazni vágyó vendégünknek, hogy minél hamarabb foglalja le nyaralását, vagy a pihenésre szánt időpontokat szállodáinkba.

– Mennyire sikerült megőrizni, vagy pótolni a személyzetet?

Minden vidéki szállodánkban megtartottuk a kollégáinkat, igyekeztünk számukra olyan feltételeket teremteni, amelyekkel átvészelhették ezt a kritikus időszakot. Ennek köszönhetően készen állunk a vendégek fogadására, noha vannak nyitott pozíciók szinte mindegyik szállodánkban.

– Mivel számolnak a következő időszakra és a nyárra?

– Azt gondoljuk, hogy a tavalyi tendencia megismétlődhet ezen a nyáron is, ugyanakkor abban bízunk, hogy az év további hónapjaiban is a pandémia előtt megszokott módon tudnak majd a szállodáink működni.

émz